Recent Posts

.
sobota, 2 listopada 2013

Bebeauty Body Expertiv SPA


Jakiś czas temu podczas zakupów spożywczych w "Biedronce" dostrzegłam swym czujnym, łakomym na kosmetyki oczkiem sól do kąpieli. Skusiła mnie od razu cena i kolor. Jasne i żywe odcienie kojarzą mi się z rześkością, orzeźwieniem. Od razu wrzuciłam sól do koszyka. Po całym dniu postanowiłam wziąć odprężającą kąpiel. Dosypałam soli do wody i.... Oh! Efekt nieziemski! Zapach łazienki momentalnie zwalał z nóg. Nie spodziewałam się wielkich cudów po soli za 5 złotych, a jednak. Bardzo szybko się rozpuszcza, barwiąc delikatnie przy tym wodę na uroczy limonkowy kolor. Pachnie nie tylko w opakowaniu, ale także po rozpuszczeniu w wodzie. Powoduje przyjemne zmiękczenie skóry. Przy moczeniu nóżek po całym dniu jest to wyjątkowo przyjemne! Nie zauważyłam, że przesusza. Być może ze względu na fakt używania po każdej kąpieli kremu nawilżającego. Opakowanie (jak widać na załączonych zdjęciach) jest wykonane z przezroczystego plastiku zakręcanego na aluminiową zakrętkę. Dzięki przezroczystości opakowania możemy kontrolować ile produktu jeszcze nam zostało. Opakowanie jest dość sporych rozmiarów, bo 600 gramów, więc jest dość ekonomiczne. Całość produktu na jak największy PLUS! :)



19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię sole do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super design ! :3 Świetny ten nagłówek, po prostu boski!
    Sól do kąpieli jest super, lubią ją! Używam innej, ale ta wydaje się spoko. :))
    Kiedyś kupiłam w kopali soli w Wieliczce, też całkiem ok.
    Pozdrawiam. Obserwuję!
    http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sole do kąpieli ogólnie są bardzo przyjemne! :)

      Usuń
  3. Też lubię sole do kąpieli, ale nie mam wanny :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam używanie soli do moczenia nóg w misce po całym dniu! :)

      Usuń
  4. Mam morską, jest w porządku, ale trochę wysusza. Może spróbuję tej, bo cena jest niska :)) http://forever-xx-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej po kąpieli wetrzeć w ciało balsam. :)

      Usuń
  5. super blog :) można się dużo dowiedzieć :)
    ja już zaobserwowałam :)
    http://juloczytelnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wszelkie sole, a te z Biedronki są bardzo fajne, tej wersji nie miałam, ale domyślam się, że nie ustępuje innym zapachem i dobrym działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ustępuje. Zapach bardzo orzeźwiający. Działanie lepsze niż zapach! :)

      Usuń
  7. używałam i zdecydowanie polecam :) Może wspólna obserwacja?
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię sole do kąpieli ^^
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam kiedyś,i muszę przyznać że jest faktycznie warta polecenia ;)
    steffefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam sole do stóp..pięknie pachną i stopy są bardzo miękkie xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tej soli do kąpieli nie używałam, jednak polecam http://www.safirazakupy.pl/magic-spa-aromaterapia-olejek-do-kapieli-energia-pomaranczy-p-197.html to! Super pachnie, ładnie się pieni, a zapach w łazience zostaje dłuuugo długo po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń