Recent Posts

.
sobota, 1 marca 2014

Kropki na paznokciach!

Tematem dzisiejszego posta będą eleganckie kropki na paznokciach. Ostatnio naszedł mnie pomysł na "urozmaicenie" moich, zwykle pomalowanych zwyczajnie, paznokci. Wzór jest wręcz banalny do wykonania.

Artykuły potrzebne do wykonania wzoru:


  • dwa kolorowe lakiery do paznokci (w moim przypadku była to czerwień i czerń), 
  • top coat,
  • zwykły ołówek! :) 

Na początku pokryłam swoje paznokcie dwiema warstwami czerwonego lakieru. Gdy lakier całkowicie wysechł wylałam troszkę czarnego lakieru na kartkę papieru. I po zamoczeniu rysika w lakierze, który wylałam na kartkę, zaczęłam robić kropki, przykładając szybkim i zdecydowanym ruchem ołówek do płytki paznokcia. Ja zrobiłam kropki w linii pionowej, jednak wzorów jest wiele! Można zrobić kropki na całej płytce lub uformować kropki w jakiś wzór, np. serce. :)

Sama od paznokci nie mogłam oderwać wzroku! Prezentują się o wiele ładniej niż zwykłe, gładko pomalowane jednym lakierem. Zachęcam Was do tego typu wzorków! ♥

Wolicie, aby zamieszczone zdjęcia były większe i umieszczone na dole czy raczej wkomponowane w post, tak jak było to dotychczas? :) 







5 komentarzy:

  1. naprawdę świetne paznokcie! :)
    http://simply-teenagers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wkomponowane w post i wiele wiele więcej postów bo prawdziwi fani czekają z niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń